czwartek, 29 maja 2014

Pastele we wnętrzu.

Jakie kolory lubicie we wnętrzach? Przyznam się, że ja jestem dość zachowawcza, ponieważ uwielbiam brązy, beże, biel, czasem wpada mi do głowy jakiś pomysł z czernią czy czerwienią, ale szczerze to boje się odważnych kolorów. Dlatego dziś postanowiłam poszukać inspiracji z kolorem ale w odcieniach pastelowych aby dalej było zachowawczo i spokojnie, chodź nie nudno.

Patrząc na aranżacje stwierdziłam, że odcienie pastelowe dodają strasznie dużo słodyczy do wnętrza, są cukierkowe i przesłodzone, ale zarazem urocze. Na pewno nadają się idealnie do pokoju dziecięcego, mieszkania kobiety, chodź coraz częściej są używane w kuchni czy salonie. Pastel można wprowadzić przez kolory ścian, meble, dekoracje czy nawet sprzęt kuchenny który także jest dostępny w takim kolorze.

Fajna alternatywa dla osób lubiących kolor we wnętrzach, a bojących się wyrazistych odcieni. Osobiście najbardziej podoba mi się zestawienie szarości z różem, oraz niebieski i żółty.

Zostawiam inspiracje i liczę na opinie jakie kolory Wy lubicie i jakie macie bądź chcieli byście mieć w swoim wnętrzu:)















2 komentarze:

  1. Mnie też urzekają takie delikatne pastele we wnętrzu, cudne inspiracje znalazłaś. Najbardziej podobają mi się różowe i miętowe dodatki, choć nie można z nimi przesadzić żeby właśnie nie zrobiło sie zbyt cukierkowato;p Pozdrawiam ciepło.

    http://my-homeonthehill.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaskoczyło mnie to, że nawet używając pastelowego różu wnętrze może być bardzo eleganckie i ciepłe:)
      Pozdrawiam!

      Usuń